Salt la continut

Ce parere aveti de teatrul de azi?

- - - - -

10 replies to this topic

Anaid_loves_theatre

Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 33 Postari:
Sunt studenta la actorie si ar fi interesant sa stiu parerea voastra despre viitoarea mea meserie 

dyamond_angel

Senior Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 911 Postari:
teatru = arta; arta= frumos; cei frumos imi place ..deci => k imi place si teatru in special asat mai nou

disparut_93

Senior Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 998 Postari:
nu am fost niciodata la teatru

gabidc68

Senior Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 5822 Postari:
Imi place doar teatrul clasic cu oameni normali si intamplari normale !
Nu pot suferi teatrul experimental si  postmodernist / ultramodernist !

lenutzaurora

Senior Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 6810 Postari:
mie imi place teatrul cel vechi, si eu mi-as fi dorit sa dau la actorie dar nu a fost sa fie

blacky_angel

Senior Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 195 Postari:
Ador teatrul!!!!Si eu imi doresc foarte mult sa dau la actorie.Mai am 2 ani sa decid unde....ceva sugestii?Unde sunt cele mai bune facultati din Romania?

Anaid_loves_theatre

Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 33 Postari:
Pai depinde la ce profesor nimeresti...Sunt diferite facultatile din punct de vedere al modului de predare.La Bucuresti se face teatru clasic ...adica fac cei mai buni dintre cei 60 care sunt intr-o clasa la B.La cluj se face teatru de exterior si se pune accent pe teatrul modern si pe miscare.La Tg.Mures e aceeasi chestie ca si la sibiu adik se face teatru nu gluma si probabil ca si la Iasi ...iar la Timisoara ...eu am doi colegi care au facut liceul de teatru acolo si au zis ca facultatea e de cacaoDeci unde crezi ca ai vrea sa mergi?

simonutza_ciobanu

Senior Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 494 Postari:
multumim pt informatiii

gabidc68

Senior Member

• Membri
  • PipPipPip
  • 5822 Postari:
Anaid_loves_theatre